Tilauksesi voidaan jakaa useampaan pakettiin tuotetyypin, lähettävän varaston sekä paketin koon mukaan. Tämä näkyy aina kassalla ennen kuin hyväksyt tilauksesi, ja näet myös pakettien lukumäärän tilausvahvistuksessasi. Jotta palautusten käsittely olisi mahdollisimman nopeaa ja sujuvaa, pyydämme sinua olemaan lähettämättä palautuksia eri paketeista tai eri tilauksista samassa palautuspaketissa. Lähetäthän palautukset erikseen liitettyjen palautusohjeiden mukaisesti.
Useimmat palautukset rekisteröidään verkkosivustomme palautussivun kautta, ja jokaisella tilauksella on oma yksilöllinen palautusseurantanumero. Jos olet maksanut tilauksen tilillä tai laskulla, saat yleensä hyvityksen heti, kun olet jättänyt palautuksen palvelupisteeseen, mutta vain sen tilauksen osalta, johon palautusseurantanumero on liitetty. Muut palautustuotteet täytyy käsitellä manuaalisesti, mikä pidentää käsittely- ja palautusaikaa sekä lisää virhekäsittelyn riskiä. Jos paketti epäonnisesti katoaa matkalla takaisin meille, sinulle hyvitetään vain ne tuotteet, jotka ovat liitettynä yhden tilauksen palautusseurantanumeroon, sillä muut tuotteet eivät ole yhdistettynä pakettiin.
Jos kuitenkin päätät palauttaa tuotteita useista eri paketeista tai tilauksista samassa palautuspaketissa, huomioithan, että mahdollinen palautuskulu veloitetaan jokaisesta palautetusta paketista erikseen niiden jakoperusteiden mukaan, jotka näkyivät kassalla/tilausvahvistuksessa kunkin tilauksen kohdalla. Tämä tarkoittaa, että sinulta veloitetaan palautuskulu jokaisesta vastaanottamastasi paketista, josta palautat jotakin. Palautuskulu veloitetaan kuitenkin vain paketeista, jotka on luokiteltu suuremmiksi/raskaammiksi paketeiksi. Normaali-, pitkä- ja keskikokoiset paketit voi palauttaa maksutta.