Miten saan rahat takaisin palauttamistani tuotteista?

Riippuu siitä, minkä maksutavan olet valinnut. Lue alta eri maksutapoja koskevat käytännöt.​​

Osta nyt, maksa myöhemmin ​
Kun olet valinnut "Osta nyt, maksa myöhemmin” -laskun ja päätät palauttaa tuotteet, laskusi keskeytetään automaattisesti, kun jätät tuotteet noutopisteeseen. Sen jälkeen saat sähköpostin, jossa vahvistetaan, että keskeytämme laskusi, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksesi, joten sinun ei tarvitse maksaa, kun tuotteesi ovat matkalla takaisin meille. Palautussumma vähennetään laskultasi, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. ​​

Kuukausilasku/Osamaksutili​
Hyvitämme palautuksen summan, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Saat palautusvahvistuksen sähköpostitse. Näet palautussumman, kun olet kirjautuneena sivuillemme, kohdassa " Laskut & maksut " tai laskullasi.​Jos laskullasi tai osamaksutililläsi on plussaldoa, voit lukea lisää rahojen palauttamisesta täältä: Miten plussaldoni laskulta palautetaan minulle?​

Luottokortti​
Palautussumma hyvitetään luottokortillesi, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Saat palautusvahvistuksen sähköpostitse. Palautamme summan samalle luottokortille, jota käytit tilauksen maksamiseen. Kun olet saanut palautusvahvistuksen sähköpostitse, saat rahat takaisin kortillesi 3-5 arkipäivän kuluessa​.

Mikäli palautat kaikki tilaamasi tuotteet, hyvitämme koko summan, mahdollisia palautuskuluja lukuunottamatta. Lisäpalveluiden maksuja ei palauteta palautuksen yhteydessä. Mikäli tuote on vaurioitunut ja sen arvo on alentunut, vähenämme arvonalennuksen palautussummasta.Mikäli palautat vain osan tilaamistasi tuotteista, hyvitämme palauttamasi tuotteen hinnan, mutta emme toimituskuluja tai muita lisäpalveluita. Tämä johtuu siitä, että kustannukset ovat samat riippumatta siitä, kuinka monta tuotetta olet tilannut.

​​Palautusten käsittelyaika on noin 2-3 viikkoa.