Kysymyksiä ja vastauksia

Tili/Lasku 9 kysymystä & vastausta

  • Olen saanut laskun, jossa palautustani ei ole huomioitu. Miten toimin?
    Vastaus:
    Jos lasku on kirjoitettu ennen palautuksesi rekisteröimistä, palautuksesi ei
    vielä näy laskuerittelyssä. Tällöin voit itse vähentää palauttamiesi tuotteiden
    summan laskun loppusummasta.

    1. Vähennä palauttamiesi tuotteiden hinta laskun loppusummasta.

    2. Maksa jäljelle jäänyt summa. Loppusummassa on jo huomioitu mahdolliset
    muut kulut.

    3. Jos palauttamaasi tuotetta ei ole otettu huomioon laskussasi, voit itse vähentää palauttamasi tuotteen hinnan laskun loppusummasta. Mikäli palautat tuotteita tilauksesta jossa on käytetty arvoseteliä, suhteutamme arvosetelin arvon jäljelle jääviin tuotteisiin. Arvosetelin erotus huomioidaan seuraavan kuukauden laskussa.



  • Mikä on laskuni tai tilini ostoraja?
    Vastaus:

    Myönnetylle laskulle tai tilille voi ostaa aluksi 400 eurolla. Mikäli maksut suoritetaan ajallaan, luottorajaa voidaan korottaa kuuden (6) kuukauden jälkeen asteittain, ellei muuta ole sovittu. Kirjaudu sisään nettikauppaamme ja näet heti etusivulta, mikä on laskusi tai tilisi jäljellä oleva ostovara. Kun klikkaat Omat sivut/laskuni&tilini, löydät lisätietoa laskusi/tilisi saldosta, tilauksistasi sekä maksusuorituksistasi.

  • Miten haen laskua ja tiliä?
    Vastaus:
    Laskua ja tiliä voit hakea, kun olet valinnut tuotteet ostoskoriisi ja saavut kassalle.

    Aloitussivulta, sivun alareunasta, kohdasta Maksutavat, saat lisätietoa laskusta ja tilistä. Samalla voit myös täyttää hakemuksen.

    Laskua ja tiliä voit hakea myös puhelimitse numerosta 01019 5006. Myönnetylle laskulle voit aluksi ostaa 400 eurolla.

  • Voinko vaihtaa laskuasiakkaasta tiliasiakkaaksi?
    Vastaus:
    Helpointa on valita maksutavaksi tili, kun saavut kassalle.

    Voit myös lähettää meille viestin osoitteessa info@jotex.fi tai soittaa asiakaspalveluumme puh. 01019 5006 ja kysyä laskun vaihtamisesta tiliksi. Myös maksamalla laskustasi vähimmäismaksuerän vaihdat laskun tiliksi.

    Tilin todellinen vuosikorko on 29% ja pienin hyväksytty kuukausierä 5 euroa

  • Voinko maksaa laskuni osissa?
    Vastaus:
    Jos olet Laskuasiakas, maksamalla laskustasi vähimmäismaksuerän vaihdat kätevästi laskuasiakkaasta tiliasiakkaaksi.
    Käteisasiakkaana voit hakea Tiliä netissä kassalla kohdassa toimitustavat&maksutapa. Tilihakemus ja tiliehdot löytyy myös netissä maksutavat.

    Tilin todellinen vuosikorko on 29% ja pienin kuukausimaksu 5 euroa.

    Lisätietoja asiakaspalvelustamme puh. 010 19 5006.

  • Mikä on Redcats Luotto- ja tuotevakuutus ja miten voin ottaa sen?
    Vastaus:
    Redcats Luotto- ja tuotevakuutus on sinun ja perheesi turva odottamattomissa tilanteissa. Redcats Luotto- ja tuotevakuutuksen voi ottaa täysin terve ja työkykyinen 18-60-vuotias tiliasiakas. Vakuutus maksaa jäljellä olevan tilivelkasi, jos joudut pitkälle sairauslomalle (yli 45 päivää) tapaturman tai äkillisen sairauden takia tai kuolemantapauksessa. Tuoteturvassa vakuutus korvaa tilille ostamasi tuotteet vahingon tai varkauden varalta. Tuoteturva on voimassa 12 kk tuotteiden toimitushetkestä lähtien. Luottovakuutus on edullinen vakuutusturva tilillesi. Kuukausimaksulla, jonka suuruus on 0,67% velkasaldostasi, turvaat tilisi takaisinmaksun esim. pitkäaikaisen sairauden sattuessa.

    Vakuutuksen voit ottaa internetissä joko saapuessasi kassalle tai klikkaamalla valikosta Asiakaspalvelu/Toimitusehdot, Hyvä tietää/Vakuutukset.Vakuutus-valikosta saat Redcats Luotto- ja tuotevakuutuksen hakemuksen sekä lisätietoa vakuutuksistamme sekä vakuutusehdot.

    Lisätietoja vakuutuksesta saat soittamalla asiakaspalveluumme puh. (09) 8565 8470, ma-pe klo 8-18.

  • Paljonko on laskun laskutuslisä?
    Vastaus:
    Laskun laskutuslisä on 1,95 e/lasku.
  • Olen tehnyt palautuksen. Miksi maksutapani on muuttunut laskusta tiliksi?
    Vastaus:
    Jos olet tehnyt palautuksen, joka ei ehdi rekisteröityä seuraavalle laskulle, siirtyy palautusta vastaava osa maksustasi automaattisesti korolliselle tilille. Mikäli haluat pitää maksutapana laskun, otathan yhteyttä tili- ja vakuutuspalveluumme numeroon (09) 8565 8470.
  • Mitä kuluja tilillä maksamisesta aiheutuu?
    Vastaus:
    Tilin kuukausikorko on 1,75% tilin kuukauden viimeisen päivän saldolle. Lisäksi varatusta luottorajasta peritään luoton hyväksikäyttöajalta limiittikorkoa 0,4%/kk. Perittävät korot ovat kuitenkin aina yhteensä vähintään 1,95 euroa. Limiittikorkoa peritään luoton käyttöönoton mukaisesti kultakin alkavalta 200 eurolta, kuitenkin vähintään 400 eurolta. Keskimääräisen 400 euron luoton ja luottorajan kuluttajansuojalain mukaiseksi todelliseksi vuosikoroksi muodostuu 29%.

    Tilin tarkemmat ehdot näet osoitteessa www.ellos.fi / Lainaa maksa vakuuta / Maksuvaihtoehdot / Tili.
Asiakaspalvelu: 01019 5006
Tarvitsetko apua ompelemiseen? Me autamme!
jotex.fi – kodinsisustusta
Jotex on Pohjoismaiden suurimpia kodintekstiileihin ja verhoihin erikoistuneita etämyyntiyrityksiä. Löydät meiltä aina uutta inspiraatiota sekä uusimmat, vuodenaikojen mukaan vaihtuvat trendit ja detaljit. Meillä on laaja valikoima verhoja, pussilakanoita, mattoja, tyynyjä, valaisimia ja sisustustarvikkeita. Ompelupalvelumme palvelee toiveidesi mukaan. Jos haluat ommella itse, löydät meiltä kankaat ja muut ompelutarvikkeet. Lyhyesti sanottuna sisustus on meille sydämen asia ja toivomme, että kaikilla on mahdollisuus sisustaa ja päivittää kotiaan. Siksi hintamme ovat aina edulliset. Toimituksemme ovat nopeita ja turvallisia, ja olemme lähellä sinua.
Tervetuloa!
OTA YHTEYTTÄ 01019 5006 Osoite: Jotex, PL 135, 04201 KERAVA Y-tunnus 1442131-6jotex.fi/asiakaspalvelu
Valitettavasti tuote on loppuunmyyty! Tutustu hakutoimintoomme tai etsi vastaavaa tuotetta tuotevalikoista.